„Słodki, słodszy… cukrzyca!”- kampania NFZ i Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków.

Narodowy Fundusz Zdrowia rozpoczął kampanię „Słodki, słodszy… cukrzyca!” przygotowaną we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Diabetyków.
Przedsięwzięcie ma na celu budowanie społecznej świadomości o najczęstszych i najbardziej zgubnych nawykach, wprost przyczyniających się do otyłości i cukrzycy, oraz edukowanie w kwestii nowych korzystnych zdrowotnie wyborów. Głównym celem kampanii jest promocja zmian w stylu żywienia oraz uświadomienie Polakom jak dużo cukru spożywamy
bezwiednie. W ramach przedsięwzięcia, promowany jest spot „Nie przesadzaj, nie przesładzaj!”
Dostępny jest na kanale YouTube AkademiaNFZ. Ponadto w każdy poniedziałek począwszy od 16 listopada przez siedem kolejnych tygodni, w programie Pytanie na Śniadanie w TVP2 eksperci uświadamiają widzów jak cukier i słodycze zakorzeniły się w codziennym życiu – od zakupów po przekąski czy nagradzanie dzieci.

Zapraszamy do zapoznania się z poniższymi materiałami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *